Nadat het enkele maanden geleden het Golden Palace-budget won (Groep online casino’s, spelen en sportweddenschappen), onthult L!ELENS de nieuwe multimediacampagne van het gokbedrijf die sinds een paar dagen ‘on air’ is.
Rond het concept "Speel niet eender waar!" ontwikkelde het bureau een reeks humoristische situaties met personages die aan het spelen zijn op de verkeerde plaats. Een voice-over nodigt hen uit om liever te spelen met Golden Palace en in alle veiligheid te genieten van het spel.
De signature "Wij nemen het spel ernstig" sluit elke spot af en benadrukt dat de online casino’s en spelen van Golden Palace het ethisch charter van de BAGO (Belgian Association of Gaming Operators) respecteren en voorstanders zijn van de ernst die deze speelse praktijk moet omringen. De campagne is gemaakt voor televisie, cinema, radio en print.
Credits:
Klant: Golden Palace - Casino & Sports
Contacten: Serge Menegalli, Julie Limbos, Tim Boonen
Agentschap: L!ELENS
Account Manager: François Vandeghinste
CD: Frédéric Pousset
Creatie (AD): Maxim Deliège
Creatie (CR): François Daubresse
Film Production Company: Ristretto
Producer: Lies Bronselaer
Director: Kris Debusscher
Radio production Company: Cobra
Photography Production: Uncle Bob
Fotograaf: Koen Demuynck
Post-production: Koen Demuynck
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]